Til innhold på siden

Om nettsiden

Velkommen til Den norske kirkes bønnevegg!

Gud finnes alltid nær oss alle, han lytter og bryr seg, og han støtter og utfordrer. Vi mennesker behøver å sette ord på vår glede, uro og frykt. Vi trenger å overgi vår maktesløshet til den som er større enn alt annet. Vi trenger å juble og vise vår takknemlighet og glede til Gud. Bønn forandrer og fordyper, bønn gjør noe med oss.

Gjennom Den norske kirkes bønnevegg kan vi gjøre våre bønner synlige, både for oss selv og for andre. Vi kan dele hverandres gleder og sorger. Bønneveggen viser oss et fellesskap av glade, redde, urolige og lykkelige mennesker – i bønn. Det er godt å kunne være sammen, også på denne måten. Skriv din bønn, tenn et lys eller gjør begge deler med mobilen din, nettbrettet eller pc-en.

Har du spørsmål? Klikk her for å finne kontaktinformasjon.

Tilgjengelighetserklæring for be.kirken.no

Tilgjengelighetserklæring for be.kirken.no kan leses her: Åpne erklæringen på bokmål | Opne erklæringa på nynorsk